Scroll to top
© 2019 Be Perfect / pozyskajklienta.pl

Otrzymaj 75% refundacji za współpracę z Be Perfect


Paweł Seruga - 2020-03-25

Budżety marketingowe nie są z gumy, a w czasach niepewności na rynkach wiele firm obcina kwoty przeznaczane wcześniej na marketing. To, co w ich mniemaniu jest oszczędnością, często w dłuższej perspektywie sprawia, że dopływ nowych klientów się wyczerpuje, a pozorna oszczędność odbija się czkawką. Tym bardziej cieszymy się, że Be Perfect bierze udział w programie, dzięki któremu przedsiębiorcy z województwa podkarpackiego mogą zyskać aż 75% refundacji na nasze usługi.

Już od 13 marca, specjalnie opracowana dla Was usługa marketingowa, obejmująca audyt, przygotowanie oraz wdrożenie strategii marketingowej znajduje się w katalogu usług rozwojowych Podkarpackiej Platformy Wsparcia Biznesu. Oznacza to, że możecie podjąć z nami współpracę, która w trzech czwartych będzie refundowana ze środków Unii Europejskiej przeznaczonych na wsparcie dla przedsiębiorców z województwa podkarpackiego.

Co to dla Ciebie oznacza?

Że w czasach niepewności na rynku i kryzysu, możesz znacząco podnieść jakość marketingu w swojej firmie wyłącznie za ułamek realnych kosztów! Jeśli do tej pory przed mocniejszym wejściem w emarketing powstrzymywały Cię wysokie koszty inwestycji, masz teraz szansę dotrzeć do wielu potencjalnych klientów za 25% kwoty, którą musiałbyś zainwestować wcześniej, wyprzedzić konkurencję i znacząco rozwinąć swoją firmę.

Dlaczego podkarpackie?

Wiemy, że konkurowanie z firmami z bogatszych regionów jest trudne. Firmy ze stolicy czy innych dużych miast mogą sobie pozwolić na większe wydatki na reklamę, co skutecznie blokuje graczy z mniej zamożnych regionów. Współpraca w ramach Podkarpackiej Platformy Wsparcia Biznesu, to tak naprawdę szansa dla tych, którzy do tej pory nie mieli szansy na skuteczną konkurencję z bogatszymi firmami. To szansa dla Ciebie, żeby zainwestować w marketing poważne pieniądze i pozyskiwać klientów na takim poziomie, na jakim robią to firmy z Warszawy i innych dużych miast!

Czym jest Podkarpacka Platforma Wsparcia Biznesu?

To projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej, którego celem jest zwiększenie konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw. Jego beneficjentem jest województwo podkarpackie, które realizuje projekt we współpracy z Wyższą Szkołą Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Co jest celem platformy? Stworzenie bazy usług rozwojowych, dzięki którym przedsiębiorstwa z województwa zwiększą swoją konkurencyjność. 

Kto może skorzystać z programu?

Aby otrzymać wsparcie w ramach platformy, firma musi należeć do sektora MŚP, co oznacza, że nie może zatrudniać więcej niż 250 osób, a jej roczny obrót nie przekracza 50 mln euro. Ponadto, w ramach platformy dotowane są wyłącznie firmy, które działają na rynku minimum 12 miesięcy, nie miały wcześniej problemów z rozliczeniem środków unijnych, a także posiadają siedzibę (główną lub oddziału) na terenie województwa podkarpackiego.

Z pomocy wyłączone są również niektóre branże, w tym:

  • rybołówstwo i akwakultura;
  • produkcja podstawowych artykułów rolnych;
  • produkcja wyrobów tytoniowych;
  • działalność wywozowa do państw członkowskich i państw trzecich;
  • działalność elektrowni jądrowych;
  • działalność związana z redukcją gazów cieplarnianych.

Co może dać Ci współpraca z Be Perfect?

Nasza firma przygotowała dla użytkowników platformy kompleksową usługę marketingową, składającą się z trzech etapów.

Etap I – audyt dotychczasowych działań marketingowych

W ramach tego etapu odbiorcy usług otrzymają kompleksowy audyt dotychczasowych działań marketingowych w internecie. W trakcie audytu przeanalizujemy Twoje konto Google Analytics, aby przekonać się, jakie źródła ruchu miały dla CIebie największą wartość i gdzie tkwią ewentualne rezerwy. W dalszej kolejności otrzymasz też informację na temat prowadzonych przez Ciebie profili w social media (wraz ze wskazówkami do poprawy), dowiesz się, czy Twoje kampanie Google Ads działają skutecznie, a także jaka jest widoczność Twojej strony w organicznych wynikach w wyszukiwarce Google, czyli ocenimy Twoje pozycjonowanie  (wraz z informacją o najważniejszych słowach kluczowych, a także porównaniem do konkurencji).

Etap II – przygotowanie długofalowej strategii marketingowej

W tym etapie, na bazie przygotowanego wcześniej audytu, otrzymasz od nas strategię marketingową, w której określone będzie, w jakie kanały marketingowe warto w Twoim przypadku inwestować i w jaki sposób działać w nich, aby zwiększyć prawdopodobieństwo sukcesu w Twojej branży. Wszystko podparte będzie liczbami, tak abyś miał pewność, że strategia nie jest “wróżeniem z fusów”.

Etap III – realizacja przygotowanej wcześniej strategii

Czyli to, co w Be Perfect lubimy najbardziej. Poprowadzimy dla Ciebie kompleksową kampanię marketingową w oparciu o przygotowany wcześniej audyt oraz strategię. Kampania obejmować będzie kampanie w środowisku Google, pozycjonowanie, prowadzenie profili w social media oraz reklam w nich. Wszystko skrojone specjalnie dla Ciebie i obejmujące tylko te działania, które mogą przynieść Ci realny zysk.

Potrzebujesz więcej informacji? Sprawdź opis naszej usługi rozwojowej na Podkarpackiej Platformie Wsparcia Biznesu.

Jakie są koszty?

Nasza usługa wyceniona została na minimalną kwotę 13 800 zł, a maksymalną 99 500 zł. Mowa tu o całkowitym koszcie współpracy przez cały okres jej trwania, czyli od 3 do 12 miesięcy. W cenę tę wliczone są zarówno koszty przygotowania poszczególnych dokumentów, prowadzenia kampanii i innych działań na rzecz Twojej firmy, ale też budżety reklamowe. Zwrot kosztów, który otrzymasz po zakończeniu realizacji usługi wynosi aż 75%, co oznacza, że realny koszt, który poniesiesz mieści się w widełkach od 3450 zł do 24 875 zł. Za usługę wartą aż cztery razy tyle!

Jak nawiązać współpracę?

Najlepszym rozwiązaniem będzie kontakt z nami. Zweryfikujemy, czy masz szansę na to, by otrzymać wsparcie na platformie, a także podpowiemy Ci, co po kolei powinieneś zrobić, aby rozpocząć działania.

Inną drogą jest rejestracja na Podkarpackiej Platformie Wsparcia Biznesu, a następnie wybór naszej usługi rozwojowej spośród dostępnych w katalogu. Sama rejestracja będzie od Ciebie wymagała zarejestrowania się na platformie, złożenia wniosku online, a następnie przesłania go w wersji papierowej do Administratora. Pamiętaj, że na każdym etapie możemy Ci pomóc, a z chwilą podjęcia współpracy z naszą firmą, maksymalnie ułatwimy procedurę formalną związaną z dokumentami.

Dodatkowe informacje:

link do informacji o naborze dla MŚP: https://www.ppwb.pl/news/show/30/otwarcie-naboru-wnioskow-rejestracyjnych-msp-w-roku-2019-w-ramach-ppwb-i-zmiany-w-zasadach-naboru

link do regulaminu dla MŚP: Pobierz regulamin

Osoba do kontaktu w Be Perfect:

Paweł Seruga
pawel@pozyskaj-klienta.pl
nr telefonu: 531 591 977

Author avatar

Paweł Seruga

Project manager i copywriter. W pracy najczęściej posługuje się słowem pisanym, choć do tej pory nie udało mu się odnaleźć zdania idealnego. Po godzinach sympatyk angielskiej piłki i trudnych reportaży. Kocha góry, choć nie zawsze z wzajemnością.

Powiązane artykuły