Scroll to top
© 2019 Be Perfect / pozyskajklienta.pl

Marketing internetowy w branży foto – zapraszamy na szkolenie


Przemysław Dworakowski - 2020-03-05

Jesteś fotografem i zastanawiasz się, jak pozyskiwać więcej klientów na rynku lokalnym? A może prowadzisz swoje konta na Facebooku i Instagramie i nie widzisz efektów tej pracy? Jeśli czujesz, że Twój aparat się kurzy, a Twoje działania reklamowe mogłyby być prowadzone lepiej – zgłoś się na nasze szkolenie. Przekonaj się, jak wiele możesz zyskać, jeśli uporządkujesz swoje profile w mediach społecznościowych i zaczniesz prowadzić je w taki sposób, by klienci sami zgłaszali się do Ciebie.

10 lat doświadczenia w branży nauczyło nas, że wszystko może mieć znaczenie. Zwłaszcza, jeśli mówimy o biznesie skierowanym do klienta indywidualnego. I przy wysokiej konkurencji. A ta w branży fotograficznej ciągle rośnie.

Przyjdź na nasze szkolenie, a podzielimy się z Tobą wiedzą na temat tego, gdzie szukać potencjalnych klientów, jak obsługiwać ich za pośrednictwem internetu i co zrobić, by przyprowadzili oni do Ciebie kolejne osoby zainteresowane Twoimi usługami.

 

Dla kogo jest szkolenie?

Dla fotografów, którzy sami ogarniają swoje profile w social media i chcieliby się dowiedzieć, jak robić to „zgodnie ze sztuką”. Szkolenie przeznaczone jest dla osób na poziomie podstawowym – dlatego szczególnie zachęcamy do wzięcia udziału wszystkich tych, którzy dopiero uczą się biznesowej obecności w internecie i chcieliby za pośrednictwem social media (i nie tylko) zdobywać nowych klientów. Jeśli jednak prowadzisz już jakieś działania i chciałbyś upewnić się w ich słuszności albo potrzebujesz inspiracji do tworzenia świeżego contentu – również znajdziesz u nas coś dla siebie.

Czego się dowiesz na szkoleniu?

Moduł I: Facebook, Instagram, Google i inne – gdzie powinien być fotograf?

Niejeden fotograf zastanawia się, jakie kanały promocji będą dla niego najskuteczniejsze. Instagram, Facebook i Google to pierwsze co przychodzi do głowy. Ale to nie wszystko. Ludzi z branży możesz spotkać również na takich portalach jak Pinterest czy Flickr. W tym module dowiesz się, jakie zalety mają poszczególne kanały reklamowe i czy powinieneś inwestować swój czas i środki we wszystkie możliwe media.

Moduł II: Strona internetowa w branży foto.

Strona internetowa czy profil na Facebooku? A może wystarczy konto na Instagramie? Dowiedz się, czy fotograf powinien posiadać własną stronę internetową, a jeśli tak – jak powinna ona wyglądać. Powiemy Ci na co zwrócić uwagę przy tworzeniu witryny dla fotografa i z jakich narzędzi korzystać, by cały proces poszedł sprawnie.

Moduł III: Jak stworzyć profile, które zatrzymają klientów?

W dzisiejszych czasach profil na Facebooku czy Instagramie może być podstawowym miejscem, w którym Twój klient spotyka się z marką. Dlatego powinieneś zadbać o to, by od razu znalazł tam wszystko czego potrzebuje. W tym module dowiesz się, co zrobić, by klient, który trafił na Twój profil, zdecydował się na złożenie zapytania, a w dalszej kolejności – podjęcie współpracy z Tobą.

Moduł IV: Unikalny content, czyli co, gdzie i kiedy publikować?

Jak tworzyć posty, które spotykają się z reakcjami obserwujących? O czym pisać i co zrobić, by nie zabrakło nam inspiracji? Jakie godziny publikowania sprawdzają się najlepiej? I przede wszystkim – jaka częstotliwość postów jest odpowiednia dla branży foto? Nie tylko odpowiemy na te pytania, ale zrobimy wszystko, byś nauczył się tworzyć angażujące posty samodzielnie.

Moduł V: W jaki sposób obsługiwać klienta online?

Czy warto korzystać z botów na Messengerze? W jaki sposób odpowiadać klientom tak, by pierwsza wiadomość prowadziła prosto do sprzedaży? W tym module poruszymy najważniejsze kwestie dotyczące obsługi klienta online. Dowiesz się, jak kontaktować się z klientami, którzy zostawili zapytanie na profilu lub zgłosili się przez formularz kontaktowy.

Moduł VI: Poznaj siłę rekomendacji – pozyskuj opinie zadowolonych klientów i spraw, by reklamowali Cię za darmo.

Nie ma lepszej reklamy niż zadowoleni klienci. Zasada ta sprawdza się w każdej branży, a w fotografii szczególnie. Dlatego też przekażemy Ci kilka prostych chwytów na to, co zrobić, by zadowoleni klienci reklamowali Cię dalej. To w końcu nie tylko najskuteczniejsza forma reklamy, ale również najtańsza.

Moduł VII: Podstawy promocji w social media, czyli jak mądrze wydać pierwsze pieniądze na reklamę.

Stworzenie wartościowego profilu na Facebooku czy Instagramie to jedno. Najważniejsze jednak, to pokazać go ludziom, tak by budować wokół siebie społeczność i co najważniejsze – zdobywać kolejnych klientów. Facebook zastawia na mniej doświadczone osoby szereg pułapek – przez co pieniądze wydawane na reklamę nie są wykorzystane efektywnie. Dzięki informacjom z ostatniego modułu, dowiesz się, jak rozpocząć promocję firmy tak, by nie przepalić środków na promocję.

Gdzie i kiedy?

Szkolenie odbędzie się 26 marca w biurowcu przy ulicy Sobieskiego 11 w Katowicach. Przyjdź na godzinę 9. Poza dużą dawką praktycznej wiedzy, gwarantujemy kawę oraz catering. Standardowa cena szkolenia wynosi 549 zł z VAT. Przyprowadź kogoś ze sobą i zapłać 950 zł z VAT za dwa bilety.

Zapisz się na szkolenie



Author avatar

Przemysław Dworakowski

Z marketingiem internetowym związany od kilkunastu lat, od dziesięciu stoi na czele własnej agencji reklamowej. Prowadził setki kampanii marketingowych w takich kanałach jak Facebook, Instagram, Google Ads czy Youtube. W marketingu lubi holistyczne podejście i uważa, że multikanałowość to najlepsza strategia na zbudowanie silnej marki w sieci. Prywatnie miłośnik tańca, mąż i ojciec dwójki dzieci.

Powiązane artykuły